Retouren. Een leesbril of leesbril accessoire retour sturen.
Mocht een artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze volgens de wet “verkoop op afstand” binnen 30 dagen na ontvangst geretourneerd worden.
Als u een leesbril of accessoire wilt retourneren kunt u dit doen via onze retourenportal. > https://goparcel.nl/return/company/1e00fc8f-1524-401a-971e-a936656dbda4
De kosten voor het verzenden van producten zijn voor uw rekening. Leesbril.nl accepteert geen zendingen onder rembours.
Zodra wij de door u teruggezonden bestelling in originele staat, zoals wij deze hebben geleverd, hebben ontvangen, zullen wij uw betaling binnen 14 dagen terugstorten op uw bankrekening.
Leesbril.nl is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van artikelen tijdens retourzending.
Wettelijke bepalingen retourneren van producten.
U heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 30 dagen om uw product retour te sturen.
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 5,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via onze helpdesk.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Wat te doen bij klachten?
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een support ticket te sturen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.