Hoeveel garantie krijg ik?

Alle producten hebben een garantie op materiaal- en productiefouten van 12 maanden, tenzij anders vermeld.

Als een product materiaal- en/of productiefouten heeft kunt u het product retourneren.

In de meeste gevallen hoeft u het product of producten niet te retourneren. Als u een foto van het defect en duidelijk het model leesbril benoemd vervangen wij over het algemeen altijd het defect voor een nieuw exemplaar.

Wat te doen bij klachten?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een support ticket te sturen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.